avatar Przejechany dystans: 39955.98 km. Średnia prędkość: 22.93 km/h

Statystyki:

2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Statystyki zbiorcze na stronę

Flag Counter

Wykres roczny:

Wykres roczny blog rowerowy tony1974.bikestats.pl

Archiwum:

• Sprzęt CUBE Ltd Comp / Race

Kamień trzech dyrektorów

Poniedziałek, 30 kwietnia 2018 · dodano: 30.04.2018 | Komentarze 3

Trasa: Pianówka - Góra nad Notecią - Ciszkowo - Krucz - Hamrzysko - Biała - Mężyk - Miały - Marylin - Piłka - Kwiejce Nowe i tą samą drogą w drugą stronę....

Dzisiaj wypad w Puszczę Notecką na granicę woj. wielkopolskiego i lubuskiego. Na styku granic dyrekcji lasów z Poznania, Piły i Szczecina w roku 2002 postawiono głaz - pomnik, który był celem dzisiejszej wycieczki. Trasę zaplanowałem tak, że praktycznie w obydwie strony udało się jechać z wiatrem, gdyż w południe wiatr zmienił kierunek. Generalnie upalny dzień...
Przy okazji zaliczyłem nowe jezioro w Puszczy Noteckiej (Warasz). W planach był jeszcze jeden akwen (Jezioro Perskie), jednak dojście do brzegu było utrudnione i ostatecznie nie udało się zrobić żadnego zdjęcia. Trzeb będzie spróbować zimą...
Dzisiaj posypał się GARMIN i wcięło całą trasę :( Dobrze, że miałem tradycyjny licznik..

kilka fotek:

Jezioro Długie - Borzysko Młyn © tony1974

Kwiejce Nowe
Kwiejce Nowe © tony1974

Kamień trzech dyrektorów - na granicy woj. wielkopolskiego i lubuskiego
Kamień trzech dyrektorów - na granicy woj. wielkopolskiego i lubuskiego © tony1974

W tym miejscu zbiegają się granice dyrekcji lasów z Piły, Poznania i Szczecina
W tym miejscu zbiegają się granice dyrekcji lasów z Piły, Poznania i Szczecina © tony1974

Droga w Puszczy Noteckiej łącząca Sieraków z Drezdenkiem
Droga w Puszczy Noteckiej łącząca Sieraków z Drezdenkiem © tony1974

Kamień trzech dyrektorów - data odsłonięcia pomnika